torsdag 4 augusti 2011

Härliga dagar

Har haft två härliga, lediga  dagar med fint väder och jag har njutit varje minut.. Tisdagen var en hemmadag, det var för varmt för trädgårdsarbete så det blev lite målning istället.. dagen innehöll också en massa mys med hästarna, slappande i skuggan, god mat och lite stickning.. den avslutades sedan med en lång promenad i stan med bästa C och F . Härligt!!


F jobbade med att sätta upp växthuset, vilket är mer jobb än man tror!

Gårdagen tillbringades hos svärföräldrarna, där F hjälpte till att lägga om ett tak. Jag satt i skuggan, stickade, läste tidningar.. och sov lite..
Svärmor har en massa pärmar med "sömnad och handarbete", som hon vill  att jag ska sälja på loppis.. men jag tror att jag behåller alla själv :) , mycket tips, ideér och inspiration!
Dagen avslutades med grillning, kvällsdopp och minigolf med goda vänner.

Jag hoppade över kvällsdoppet, fick räcka med att bada fötterna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar