lördag 26 maj 2012

Endast jag är vaken..

Killarna i huset sover, jag tittar på Eurovision samtidigt som jag virkar en solhatt till N av restgarner. Njuter av lugnet, men somnar nog också snart.

Gårdagen var riktigt mysig med premiär på uteserveringen i stan med favoriterna...mannens barndomsvänner med respektive, (två av dem är även min svåger och syster). Vi fick vänta på maten i en timme, men det var det värt!

Imorgon blir det pyssel här hemma, städ, tvätt, rensning och trädgård står på schemat. Mannen har även lovat mig en tur till blomster affären. Jag ska få en melonplanta i morsdags present ( annars föreslog jag en picknick, men det var tydligen inte så populärt).

Våra mammor har vi firat idag, god lunch och god fika har det blivit. De fick blommor och choklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar