måndag 12 november 2012

Längesedan..

Har inte uppdaterat bloggen på ett tag, men det har varit fullt upp med allt annat som: jobb, ett-års kalas, kransbindning (har nu gjort 90 mosskransar som ska dekoreras i veckan) m.m

Nu börjar julmarknaderna närma sig och jag måste lägga i en högre växel. Det är KUL även om kroppen inte alltid är med mig. Jag hade glömt att det var en anledning till att jag ville byta yrke, kyla+binda kransar ( och andra förekommande sysslor i en blomsteraffär) +ledvärk är ingen bra kombination ;). men i år har jag tagit det lugnt och börjat dagarna med en promenad och plockat mossa. Sonen har sedan somnat ute i vagnen och jag har fått arbeta i fred någon timme. Ingen stress och alldeles lagom. Dessutom har vi fått njuta av den fina naturen och fått frisk luft :) . Sedan kan man göra vad man vill på eftermiddagen och inte känna någon press på att man måste jobba.

I väntan på fler inlägg tycker jag att ni ska ta en titt på butiken där jag ska jobba hela julen och sen halvtid efter nyår.

www.ingosblommor.se
Eller deras Facebook sida:
ingo's blommor och trädgård




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar