tisdag 8 januari 2013

Stickutmaning 2013

Jag är med i Arga stickarens stickutmaning 2013

Så här står det på hennes blogg:

"En utmaning för att vi alla ska utvecklas inom stickningen, våga testa nytt, bli ”tvingade” att utvecklas i vårt stickande, how about that? Jag kommer då som envåldshärskare besluta vilket tema varje månad ska ha, ge tips om vad man KAN göra under denna månad, för att inspirera, kommentarsfältet på det inlägget kommer i sin tur fungera som ett forum där alla deltagare också kan tipsa.
I slutet på månaden publicerar jag ett (eller flera) samlingsinlägg med era bilder på vad ni har gjort och era kommentarer till era projekt!"


Månadens utmaning är att göra något nytt av något gammalt, och det passar bra i en fattig månad som Januari. Jag har lite tankar och planer på vad jag ska göra.. men mer om det i ett annat inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar