torsdag 21 mars 2013

Snö ute..

.. men vår inne..
 


 
Sonen är på förskolan och jag kan plugga och söka jobb i lugn och ro. Det är spännande men också lite jobbigt att inte veta vad jag ska göra härnest. Ska jag studera eller jobba till hösten? Jag håller alla dörrar öppna och hoppas att jag hittar ett roligt och utmanande jobb. Annars är utbildning ett alternativ och just nu lutar det åt att läsa klart till Arbetsterapeut (även om jag måste lästa om några terminer, eftersom de la ner min utbilning i Örebro) eller så läser jag "Hälsoträdårdar" på distans från Alnarp .. det hade varit en dröm att kombinera de båda yrkena. Eller så blir det något helt annat, det får framtiden utvisa.
 
Här hemma har vi också en del planer, vi väntar bara på att det ska bli varmare så att tjälen släpper. Just nu håller vi på att bygga kaninburar. Några Angorakaniner ska få flytta hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar