måndag 16 april 2012

Trädgårdsplanering

Mannen är i skogen och lille N somnade precis. Själv sitter jag och försöker planera och fundera hur jag vill att vår trädgård ska se ut . För tillfället är det ingen vacker syn och värre kommer det bli när vi börjar bygga ut huset. Men det är alltid bra att ha en plan hur den ska se ut sen när vi har råd och tid att fixa den.

Min dröm är en lättskött! (viktigt) trädgård med mycket blommor och härliga dofter. En trädgård med fina snittblommor som jag kan göra vackra buketter av.




Mannen kämpar på med växthuset och nu fattas det bara glas på två sidor. Vårens projekt blir att inreda med bl.a ett odlingsbord, en skön stol och krukor med tomater, gurkor och meloner.

Jag har dessutom hittat en ny favoritblogg. Gå in och låt er inspireras: Blomsterverkstad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar